top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תGuy Vahaba

5 טיפים לכתיבת מאמרים באתר הבית

עודכן: 12 בינו׳ 2023




מחסום נועד כדי להישבר

מחסום כתיבה הוא אחד המכשולים המרכזיים שעומדים בפני בעלי עסקים, עם הצורך ההולך וגבר לשווק את עצמם בכתב. כיום, מקדמי אתרים כבר מתחילים להבין שגוגל יודע לזהות תוכן איכותי על פני תוכן SEO של פעם, כך שבעידן הדיגיטלי שבו כולנו חיים, שיווק תוכן הוא כבר לא בגדר אופציה, אלא צורך ממשי. אין כמעט עסק שאני יכולה לחשוב עליו שלא נדרש להביע את עצמו ואת המומחיות שלו באמצעות תוכן באתר הבית.

רוצים לכתוב תוכן לאתר ולא יודעים מאיפה להתחיל?

ראשית חשוב להדגיש, אין צורך להיכנס לפאניקה, גם אם אתם לא סופרים או עיתונאים, אתם בהחלט יכולים לכתוב מאמר בתחום המומחיות שלכם. אף אחד לא מצפה מכם שתיכנסו לתחרות הסיפור הקצר, אבל כן שתתנו מידע חשוב ובעל ערך לגולשים באתר. אז איך תוכלו להתכנס למלאכת כתיבת המאמרים באתר? קבלו 5 טיפים חשובים וטובים שיעזרו לכם לקפוץ למי המקלדת: 1. רשימת נושאים התחילו ברשימה הכוללת נושאים שיכולים לעניין את קהל היעד שלכם שלכם. למשל, אם יש לכם סטודיו לספורט, אז נושאים שיכולים להתאים הם:  - איך לשלב דיאטה נכונה לצד אימון?

- כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן?

- מיתוסים בנוגע לפציעות ספורט. ועוד.

2. כותרות למרות שרבים ממליצים לכתוב את הכותרת בסוף המאמר, אני דווקא חושבת שכדאי לפתוח איתה כי היא מפקסת אתכם להמשך הכתיבה.  כמו כן כותרת שמתחילה בשאלה היא מסקרנת וגורמת לקורא להמשיך לקרוא, כמו גם 5 טיפים (או 10) או טעויות בבחירת משטח למטבח. במאמר שהוא מעל 300 מילים. 3. מילות מפתח הדעות חלוקות האם בעידן של צריכת תוכן מוגבר, יש עדיין צורך במחקר מילות מפתח המושלבות במאמר. אני ממליצה על איפשהו באמצע, כדי שהמאמר לא ייראה שנכתב רק לצרכי קידום ואין בו איכויות וערך לקורא – כלומר שילוב של מילים שחשוב שיופיעו לצורך קידום, אבל במינון סביר. 4. אורך מאמר האורך המומלץ למאמר באתר הוא בין 400-500 מילים, כדי שלא יהיה ארוך ומייגע, הכניסו בו כותרות משנה ושלבו תמונות שיחצצו בין הפסקאות. מאמרים הכוללים תמונות ידועים ככאלה שמאפשרים זרימת קריאה נוחה יותר. 5. תתי נושאים מאמר המחולק לנושאי משנה מאפשר קריאה נוחה. ההמלצה שלי היא מראש לחלק את המאמר לנושאים נוספים, לכתוב אותם במאמר בצורה מודגשת ולאחר מכן למלא אותם בטקסט.   ועוד משהו לסיכום, כדי לכתוב מאמר צריך אווירה מתאימה, אני ממליצה בחום לפנות לכם זמן ומקום לשם כך, אפילו להכין בצד קפה טעים ונשנוש וליצור פינת עבודה רגועה ושקטה.  בהצלחה!

103 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page